BK Havlíčkův Brod BBK Nová PakaHC HlinskoHC Chrudim HC JaroměřHC JičínHC Kohouti Česká TřebováHC Ledeč nad SázavouHC LitomyšlHC LVI ChotěbořHC NáchodHC RODOS Dvůr Králové nad LabemHC Slovan Moravská TřebováHC Spartak ChoceňHC Spartak PoličkaHC Světlá nad SázavouHC WIKOW HronovSK TřebechoviceStadion Nový Bydžov

Reorganizace soutěží aneb Něco se musí stát

Tímto článkem otvíráme další kapitolu našeho webu. Na našich stránkách nyní najdete i povídání o hokeji trochu jinak, zkrátka blog, poznámkovník atd... A hned začneme. Náš hokejový magazín se dostal k projektu, který zpracoval PhDr. Richard Bláha, novinář a někdejší vydavatel magazínů Hokej a Týdeník Hokej. Z jeho pera vzešel materiál, trefně nazvaný "Něco se musí stát", kde navrhuje a zdůvodňuje svůj návrh na reorganizaci soutěže, tentokráte 2. hokejové ligy ČR. S jeho souhlasem uvádíme doslovný přepis jeho iniciativy, která určitě vyvolá řadu ohlasů - ať již negativních či pozitivních. Tento materiál přinášíme i proto, že se zároveň i velmi dotýká krajských soutěží...

Jmenuji se Richard Bláha (*1956), jsem původním povoláním a vzděláním novinář a letos to bude 45 let, kdy jsem se poprvé potkal s ledním hokejem. Ani mi to tak nepřišlo. Celý život jsem strávil v Pardubicích. I tím je daný můj vztah k hokeji.
Hrál jsem (do dorostu – pak už jen v kraji), trénoval jsem děti, psal jsem o hokeji ve skvělém týdeníku Stadion (R.I.P.), vydával jsem Magazín Hokej a Týdeník Hokej (taky R.I.P.) a měl jsem štěstí poznat prostředí hokeje ve světě. Poslouchal jsem názory kolem sebe, dlouho jsem loajálně respektoval „uznávané odborníky“, snažil jsem se diskutovat a hledat další cesty. Poznal jsem lidi, kteří dokáží opravdu nevídané věci (a to myslím opravdu pozitivně) a nakonec jsem přišel na jednu věc: hodně se žvaní, odborníci náhle po letech tvrdošíjnosti mění názory (musím ale zase přiznat, že docela podle mých dávných a dlouhodobých poznatků) a stejně se nic neděje. Jen mám pocit, že současné vedení hokeje je o něco neochvějnější a nesmlouvavější ve svých názorech. Zatím to nikam nevede a myslím, že kromě drobných formálních změn se stejně mnoho nezmění.

Věc je jasná – hokej přestal být hokejem a stal se jen byznysem. Nejpropracovanější je systém tabulkových cen, registrační džungle a zlatý důl pokut.

Ale:

  • Přestalo se učit.
  • Přestalo se vychovávat.
  • Forma zvítězila nad obsahem.
  • Nezachytil se absolutně současný trend sportovního tréninku (a máme na to lidi!).
  • Přestalo se pořádně bruslit.
  • Všude se říká Powerskating a brusle se ubrušují na patách!
  • A pár lidí pořád nadšeně opakuje: „česká hokejová škola“.

Nic takového už dávno neexistuje. Jsme v hajzlu. (Omlouvám se za to slovo, ale tak nějak mi tam připadlo jako vhodné.)

To jen na úvod. Aby byla jasně poznána má názorová východiska.

Mám připravené náměty i k reorganizaci mládeže (téměř shodné se svazovým návrhem), ale dnes bych vám rád předložil svůj pohled na náš systém druhé ligy dospělých. Proč?
Protože si – za prvé – myslím, že tahle soutěž je živou (nebo mrtvou) vodou českého hokeje. Bez ní hokej umře. A – za druhé – změnami v téhle soutěži je šance rychle změnit celý český hokej. Trochu jsem do téhle soutěže pronikl a poznávám její zázemí (neříkám zákulisí). Slyším kolem sebe, jak se ve měsetch mění politické reprezentace, které tu vyhlásí, že s podporou hokeje končí (na rozdíl od předchozího vedení města), tu naopak (na rozdíl od předchozího vedení města). Druhá liga je ideální scéna pro vlastní odchovance a pro zvedání jejich ceny na trhu. Je rovněž ideální motivací pro práci s mládeží v klubech. Má obrovský náboj patriotismu, což je zase marketingový příslib. Zapadá to jedno do druhého – až na jednu věc. U nás není právě moc lokální. Cestování prodražuje režie klubů, hráči trpí kvůli zaměstnání a divákům chybí místní odchovanci v „jejich“ týmech.
Jestli si někdo myslí, že se udělají nějaké drobné změny a najednou se zvýší příliv hráčů do hokeje, velmi se mýlí – já na tomhle místě říkávám: falešná očekávání, jasná zklamání.

Jak tedy naložit s tezí „Něco se musí stát“?

Změnit zásadně systém 2. ligy.

  1. Z 2. ligy se nebude sestupovat.
  2. Soutěž se musí rozšířit o kluby z krajů, které by rády postoupily výhledově do 2. ligy
  3. Nesmí narůst cestovní a jiné režie ani pro nové kluby.
  4. Základní část soutěže musí nabídnout prostor pro individuální výkony hráčů = podrobná statistická hodnocení hráčů s mediální odezvou. V této části se rovněž musí projevit klubový patriotismus a regionální derby, která přitáhnou diváky do hlediště.
  5. V týmech se musí objevovat mladí hráči – pokud možná vlastní odchovanci. Na ně budou velice rychle chodit diváci. Samozřejmě, že to chce trochu času – hlavně na počátku.
  6. Majitelé klubů, vedení klubů a trenéři musí respektovat otevřenou aktivní hru založenou na individuálních výkonech (stejně – tam kde se tak hraje už dnes, vidíte jasně pozitivní důsledky). Nepůjde o sestup, ale jen o úspěch!
  7. V maximální míře umožnit všem účastníkům účast v playoffs. To prostě funguje – v playoffs se hraje jinak – o všechno! A diváci chodí.
  8. V závěru se musí hrát o jednu opravdu velkou trofej (v tomto systému začíná 67 týmů!), kterou věnuje třeba sdružení měst a obcí… Systémem vítěz bere vše. Třeba se najde i jiný sponzor (spolusponzor)… Ať je o co hrát. To je opravdu motivace.

Takže shrnuto: REGION (co nejužší), REŽIE (co nejnižší), REPREZENTACE MĚSTA (co nejvyšší)

Jsem přesvědčen, že takovou koncepci soutěže velmi rychle pochopí každé vedení města (napříč politickým spektrem, jak se s oblibou říká). Podpoří nejen mládež (oblíbený bonmot téměř každé radnice), ale jejím prostřednictvím i 2. ligu, protože se ukáže, že to má smysl. Kluby musí pocítit svoji sounáležitost se soutěží = svoji cenu. Hráči se musí posouvat do vyšších pater podle rovnoprávných podmínek (když si něco kupuju, nikoho nezajímá, kdo jsem, ale jen jestli na to mám). Svaz tohle musí respektovat – jinak bude mít více problémů, než je zdrávo. Zcela oprávněně. Nelze žít donekonečna z nesmyslných pokut.
Nechci se dál rozepisovat o detailech – snad je to jasné a dál se budou stejně přidávat další náměty… (možná).

Co tedy navrhuju?
Předem se omlouvám pro možnou neznalost krajských soutěží. Některé se špatně dohledávají, některé unikly mé pozornosti, za což bych se rád předem omluvil… Tenhle návrh posílám do klubů, ale i na krajské svazy. Vy už si z toho vyberete to svoje, případně něco nepůjde, případně bude něco jinak… S tím se počítá. Někde některé kluby „unikají“ svým regionům, ale jinak to nejde (pokud v těch místech není něco jinak než tuším…). Někde jsou vzdálenosti na hranici únosnosti, ale zase je to nahrazeno tím, že se dá jet po dálnici, která šetří čas i náklady… Nespočítal jsem přesně zcela všechny vzdálenosti, ale vyšlo mi, že nejdelší cesty ve skupinách se pohybují kolem 150 km. To není až tak strašidelné.

„MĚSTSKÝ POHÁR“ „LIGA MĚST“…atd…atd

SEVEROZÁPADNÍ DIVIZE

01 Klášterec nad Ohří
02 Ostrov nad Ohří
03 Sokolov
04 Česká Lípa
05 Louny
06 Roudnice nad Labem
07 Lovosice
08 Most
09 Bílina
10 Děčín

SEVERNÍ DIVIZE

01 Nymburk
02 Jaroměř
03 Nové Město nad Metují
04 Dvůr Králové nad Labem
05 Náchod
06 Trutnov
07 Vrchlabí
08 Jablonec nad Nisou

PRAŽSKÁ DIVIZE

01 Rokycany
02 Příbram
03 Vlašim
04 Benešov
05 Velké Popovice
06 Kobra Praha
07 Rakovník
08 Řisuty
09 Slaný

CENTRÁLNÍ DIVIZE

01 Kolín
02 Kutná Hora
03 Světlá nad Sázavou
04 Humpolec
05 Pelhřimov
06 Chotěboř
07 Žďár nad Sázavou
08 Hlinsko
09 Chrudim
10 Choceň

JIŽNÍ DIVIZE

01 Klatovy
02 Strakonice
03 Vimperk
04 Český Krumlov
05 Hluboká nad Vltavou
06 Veselí nad Lužnicí
07 Soběslav
08 Milevsko
09 Jindřichův Hra­dec

BRNĚNSKÁ DIVIZE

01 Velké Meziříčí
02 Boskovice
03 Blansko
04 Prostějov
05 Přerov
06 Uherské Hradiště
07 Uherský Brod
08 Technika Brno
09 Hodonín
10 Břeclav

OSTRAVSKÁ DIVIZE

01 Šumperk
02 Uničov
03 Šternberk
04 Vsetín
05 Valašské Meziříčí
06 Nový Jičín
07 Frýdek Místek
08 Havířov
09 Orlová
10 Karviná
11 Opava

Samozřejmě, že by bylo ideální upravit všechny divize na sudý počet… Třeba to bude jednodušší, než si myslím.

Zásadně
Základní část čtyřkolově + Playoffs ve skupinách
Vítězové playoffs + například jeden nejúspěšnější poražený finalista by zahráli závěrečný turnaj o celkového vítěze. Systém už je lhostejný – nabízí se řada řešení.

Vycházím z toho, že když už má hokej produkovat hráče – ať je tedy produkuje. Když už máme stadióny, ať se na nich hraje (od toho se odvíjí to, že mládež může trénovat déle na ledě…). A když chceme po divácích, aby chodili, ať mají na co.

Opakuji: nikdo nesestupuje, postup do vyšší a zařazování týmů, které případně spadnou z první ligy ať si vyřeší v klidu řídící orgány.

Pokud se v krajích objeví další adepti o druhou ligu (proč ne?), budou zařazeni podle regionu…

Řídící orgán 2. ligy musí být ovšem akční a funkční.

Všechno je to pouze návrh. Chtěl bych vyvolat diskuzi. Myslím, že reorganizací by se mohla začít resuscitace českého hokeje. Dostat mladé hráče do soutěží dospělých, najít motivaci pro města, aby podpořila hokej, ale i pro kluby, aby vychovávaly kvalitní hráče. Myslím, že bez velkých řečí tohle všechno tato reorganizace nabízí. Minimálně jako startovací motivaci.

S pozdravem

Richard Bláha
MOB: 736 489 244
FAX: 466 303 295
EMA: CzechPlate@seznam.cz

Hokejový Spolek Pardubice
Srnojedská 813
530 06 Pardubice

V Pardubicích 26.01.2011

Ohodnoťte článek
1 | 2 | 3 | 4 | 5
Průměr- 0.05



Starší | tento článek | Novější>

Napsáno: 8. 2. 2011, 20:18 | Přečteno: 370932x | Kategorie: Úvahy kolem hokeje | Napsal: petr |

Komentáře: 32
.:. m

That's way the bestest asnwer so far!

Odpověď | 2011-02-08 21:05:08 | Příspěvek upraven: 2011-05-02 09:50:25 | 89.203.148.167
.:. Martin

That's way the bestest asnwer so far!

Odpověď | 2011-02-08 22:15:57 | Příspěvek upraven: 2011-05-02 10:26:44 | 88.103.150.170
.:. james1 | www | mail

napsal jsem tu sáhodlouhý komentář, a pak mi to napsalo: „toto jméno je již registrováno, změntě si jméno“ a celý komentář zmizel… :-( copak si můžu pamatovat, na kterých všech webech jsem registrovaný?

Odpověď | 2011-02-08 22:27:01 | Příspěvek upraven: 2011-02-08 22:33:40 | 90.180.96.214
.:. james1 | www | mail

v podstatě se jedná o Krajské přebory za doby Československa, kdy bylo v Česku 7 krajů + kraj Praha.

Odpověď | 2011-02-08 22:31:55 | Příspěvek upraven: 2011-02-08 22:32:48 | 90.180.96.214

That's way the beetsst answer so far!

Odpověď | 2011-02-08 22:41:34 | Příspěvek upraven: 2011-05-02 11:56:47 | 88.102.99.63

Jinka tento váš návrh postrádá jakoukoliv atraktivitu, pro nás pro benešovský klub je naprosto likvidační, tato „pražská divize“ by byla pro nás naprosto o ničem a nemělo by jí ani cenu hrát. Radši budu chodit na současnou druhou ligu a uvidím atraktivní zápasy např. s Kolínem, než bych chodil na duely Benešov – Rokycany s výsledkem 15:0

Odpověď | 2011-02-08 22:46:01 | 88.102.99.63
.:. gimax | www | mail

To je ale pěkná blbost. Akorát to přinese spoustu 2 ciferných výsledků a nikdo pak na to nebude chodit. Pokud jde o náklady na cestování, tak by třeba stačilo udělat 4 nebo 5 osmičlenných skupin, tím by se snížila dojezdová vzdálenost hlavně na Moravě, kde je silniční síť naprosto tragická. Další věcí je nacpání oddílů z krajských přeborů do II.ligy. Na II.ligu mají pouze jen ti nejlepší z krajů. Co by tam dělaly oddíly(?) jako Vimperk, Hluboká, Č.Krumlov, Hlinsko, Humpolec, Vlašim, Příbram, Louny, a co mě pobavilo Bílina a Lovosice:-D

Odpověď | 2011-02-09 04:30:56 | Příspěvek upraven: 2011-02-09 04:32:14 | 194.228.235.234

Já osobně s tímto návrhem souhlasím. Určitě to přinese mnoho atraktivních zápasů. Je to samazřejmě pracovní verze a lze ji upravovat. Kdo se pohybuje v hokeji na rozhraní krajského přeboru a 2. ligy, tak jistě ví, že s kádrem který hraje krajskou ligu (byť na špici) nemá šanci uspět v druhé lize (uspět myšleno neprohrávat 4 zápasy z pěti). A to se nebavím o financích. Vždyť jen rozpočet na mužstvo by se musel pohybovat okolo 5 milionů minimálně protož tady musíte už hráče platit (minimálně proto, že se nedá časově zklopubit hrát hokej a ještě chodit do zaměstnání) a rozpočet celého oddílu hrajícího krajskou ligu se pohybuje okolo miliónu.

Odpověď | 2011-02-09 07:56:48 | 109.107.203.10

Kudos! What a neat way of thinknig about it.

Odpověď | 2011-02-09 08:39:20 | Příspěvek upraven: 2011-05-02 09:10:11 | 178.23.218.51

Myslenka zapojit do druhe ligy jeste par krajskych muzstev, ale ne za kazdou cenu. Zbytecne by se skoro 70-ti clenou druhou ligou zvetsil rozdil mezi 1. a 2.ligou, jez uz je dnes obrovsky. Navic bez sestupu? To je hloupost! Ten bic tam byt musi. A prirazeni dalsich muzstev jen tak? Je to tak, ze bych so dosel na svaz pred sezonou, logicky v nejakem terminu dostatecne pred ligou a jen tak bych se prihlasil? Takze kdyz me prestane bavit kolinska podnikova liga, tak to pujdu jen tak zkusit do druhe ligy? To snad ne!! A jeste jedna otazka? Nezabilo by to krajske prebory? Myslite, ze pokud se z nich vytahne pomalu 30 mancaftu, ze nebudou schopny dal fungovat? A to by byl hooodne velky problem pro cesky hokej, protoze tu druhou ligu by nebylo cim krmit. Vyssi ligu vzdy krmi nizsi liga. Takze zaverem. Myslenka dobra, ale novych tymu maximalne set az osm(nejlepe aspon tri z oblasti vychodu HK ci PU-kraje(Chocen, Hlinsko, Usti n. O. a podobne), tam se ligovy hokej pole neorane a bylo by to vyhodne k propojeni skupin moravskych a ceskych). Navic by bylo vhodne do ligoveho kolotoce opet vtahnout tradicni ci velka mesta s pomerne funkcnim zazemim jako Pribram, Melnik, Karvina, Slany, Kromeriz.

Odpověď | 2011-02-09 08:41:44 | 89.24.7.86

Jeste dve drobnosti. 1 – Neni pocitano se zuzenim eligy a 1.ligy, coz je vec, jez by cesky hokej zachrani jeste rychleji si myslim(eliga-12 tymu, 1.liga 12 tymu navic sestupy-posledni natvrdo pada a predposledni hraje baraz s druhym z nizsich lig). 2 – ad rozpocty: Zajimalo by me co je v tech 5 milionech jsou v tom i ledy?. V Koline druhou sezonu pujdeme pod dva miliony, protoze hrajeme s odchovanci a nemusime tvrde platit cizi hrace jako K.Hora, Trutnov a podobne.

Odpověď | 2011-02-09 09:01:22 | 89.24.7.86
.:. james1 | www | mail

Tímto návrhem by se rapidně snížila úroveň 2. ligy a prakticky by se zlikvidovali krajské přebory. takže by se zlikvidovali vlastně hned dvě soutěže. Jediný co něco hokeji přinese je zrušení baráží (baráže jen nesmyslně natahují soutěž o další měsíc) mezi všemi soutěžemi tzn. zvolit přímý sestup i postup a pak zúžení 1. ligy ze 16 týmů na 12 týmů. V extralize juniorů už na to pánové ze svazu přišli, že pokud chtějí zvýšit její úroveň, tak ji musí radikálně zúžit a týmy, které nestačí musí jít do ligy juniorů. tím se zvedne kvalita jak extraligy juniorů tak ligy juniorů. Co se týče dospělých, tak pokud půjdou 4 týmy z 1. ligy do 2. ligy a 4 týmy ze 2. ligy do krajů tak se tím zvedne úroveň 1. ligy i 2. ligy. Důležité je zrušit baráže, které byly zavedeny až někdy v roce 1994. Do té doby se nikdy nehrály. (hrály se pouze kvalifikace) Baráže byly zavedeny na nátlak týmů, které se bály sestupu a tím pádem je nic nenutilo bojovat o vyšší pozice.

Odpověď | 2011-02-09 11:55:55 | 90.180.96.214
.:. Zdenek

Nemá cenu každý nápad hned zatracovat. Na jednu stranu je to OK, dala by se příležitost dalším klubům, ale obávám se, že navrhovatel nemá moc velký přehled o kvalitách a návštěvnosti některých klubů v KP. Některé celky mi v návrhu chybí. Raději nejmenuji, protože i já bych určitě na někoho zapomenul, či špatně vyhodnotil nějaký klub – zvlášť, jedná-li se o vzdálenější oblasti od mého bydliště. Možná, že by kvalita soutěří zase nemusela tolik klesnout, ale ze systému by jedna soutěž vypadla. Stejně, jako je veliký rozdíl mezi dnešní II.ligou a krajskou ligou, tak je přímo propastný rozdíl mezi KL a kr.soutěží. Ze systému soutěží již skoro všude vypadly okresní přebory, tak pro amatérský kokej by prakticky nebyl prostor.

Odpověď | 2011-02-09 12:21:23 | 89.203.212.122

zapoměl jste západní divizi.A taky nechápu proč by měli Rokycany hrát pražskou divizi když jsou vzáleny 17 KM od Plzně

Odpověď | 2011-02-09 13:12:27 | 109.80.59.1
.:. zdarak

AFAICT you've covered all the bases with this awsenr!

Odpověď | 2011-02-09 13:19:10 | Příspěvek upraven: 2011-05-02 11:23:27 | 89.190.52.19

Když hrál Žďár kraj, tak nebyl v kraji mančaft, který by vám nedal výprask až vám trenky byly malý. S Hlinskem jste uhráli v posledním zápase remízu, když hostům neuznal profesor Chlaň tři regulérní goly. Nedělej z krajských mužstev nějaký učedníky. Všichni hráči krajských přeborů hráli od mládeže po juniorku o dvě třídy vyšší soutěže jak současní hráči slavného SKLH.

Odpověď | 2011-02-11 16:58:16 | 213.211.44.59
.:. zdarak

A jeste jedna vec, podivejte se na stranky Chotebore kde jsou ruzna vyjadreni na diskuzi a odkazi ,ze nevi jak to letos s barazi bude ,ze ji mozna hrat ani nebudou ,protoze tymy z Kp nemaji zajem. Svetla nad Saz. postavily zimak loni vyhrali ligu mohli jit do 2.ligy a taky nechteli ..

Odpověď | 2011-02-09 13:23:23 | 89.190.52.19
.:. Sláva

Toto ŕešení mi po pravdě nahání hrůzu a pro kluby jako je Jindŕichuv Hradec, Kolín, Benešov atd. by to byla potupa nejvyššího kalibru…-Mezi soutěžmi je propastný rozdíl a uroven by klesla, stejně tak počet fanoušku …Nevidím v tom smysl a jsem s momentální druhou ligou spokojen…A snižení vzdáleností? Nymburk v jiné divizi než Kolín a tudíž konec mnohaletého derby-To už snad ne !?8-| 8-|

Odpověď | 2011-02-09 14:55:01 | 78.110.211.214

si spadl s višně nebo co??? to je strašnej návrh. souhlasím s předchozíma komentářema. pro diváky by to byla hrůza. takže děkujem nechceme!!!!

Odpověď | 2011-02-09 15:54:54 | 212.4.142.66
.:. fan4zr | www

With the bases lodaed you struck us out with that answer!

Odpověď | 2011-02-09 16:02:00 | Příspěvek upraven: 2011-05-02 10:04:17 | 78.80.218.60
.:. zdarak

I'm not easily impressed. . . but that's imprseisng me! :)

Odpověď | 2011-02-09 16:47:26 | Příspěvek upraven: 2011-05-02 09:25:27 | 89.190.52.19

Good point. I hadn't thugoht about it quite that way. :)

Odpověď | 2011-02-09 18:17:31 | Příspěvek upraven: 2011-05-02 11:47:14 | 84.21.113.82
.:. gimax | www | mail

koukám že likvidovat umí, tak třeba chce zlikvidovat i II. ligu:-(

Odpověď | 2011-02-09 18:39:29 | 85.71.102.17
.:. Lukas

A až se v nějaký soutěži odhlásí třeba 5 týmů, protože na to nebudou mít prostě peníze, tak bude ve skupině asi 5 týmů?! A nebo se těch 5 rozdělí do jiných skupin? A jsme kde? Tam kde teď :)

Hezká myšlenka, ale nikdy to nebude mít ten efekt, se kterým se v tom počítá. Týmy co hrají teď kraj ho hrají, protože nemají peníze na 2. ligu a druholigové týmy by je ve většině přejížděli velkým rozdílem. Vždyť týmy z kraje nechtějí hrát ani baráž o 2. ligu, protože na ní nemaj peníze......

Odpověď | 2011-02-09 22:05:23 | 83.240.90.41
.:. luke | mail

Souhlasím,že by se něco mělo dělat s kraji a druhou ligou. Můj návrh je takový : Druhá liga zůstat místo třech skupin jen dvě. Skupina dejme tomu A kde bude 12tymu jen a to jen ty ze spicky stredu takže ze středu Jindřichův Hradec až po Nymburk na 6.místě a se západu od Klášterce až po Sokolov je sice7.ale vyloučil bych Řisuty z důvodu.že porušují regule svazu a nemají mládež a proto nemají bez zázemí a mládeže co delat,takže jednoduchý důvod. A druhá skupina by byla Morava ,kde by bylo taktež 12 týmů.Zyblé týmy doplní kraje, ktere budou slozeny pdole vzdalenosti a atraktivite derby,coz lidi v tech nizsich chteji a nebude zabita uroven druhe ligy.A zaroven se zlepsi kraje,takže se nebude stavat, ze napriklad Louny -Cheb (135km) nebude a misto toho ,coz je realnejsi je Louny-Slany 28km,který hrají stredo a Louny usteckou .Proste to derlat v krajich selskou a rozumnou hlavou

Odpověď | 2011-02-10 09:41:45 | 93.91.144.178
.:. Rostasg1

At last, soenome comes up with the „right“ answer!

Odpověď | 2011-02-11 18:21:59 | Příspěvek upraven: 2011-05-02 11:43:26 | 188.246.99.26
.:. martinhk

You've hit the ball out the park! Incredlibe!

Odpověď | 2011-02-11 19:19:15 | Příspěvek upraven: 2011-05-02 11:23:37 | 78.136.151.196
.:. ..

Na 2 skupiny to je jeste horsi!! Ty vzdalenosti to je HRUZA!!! Ty hraci to hrajou po praci to neni 1.liga!! Skupina A – ono jet z Breclavi,Zda­ru,Pelhrimova treba do Sokolova tak to je docela mazec! A po zapase prijet nekdy v 1 rano domu a na 6 do prace to se na to hodne hracu brzy vyflakne …

Odpověď | 2011-02-11 19:38:53 | 89.190.52.19
.:. A.J. | www

Chce to určitě více zápasů..takto se může stát, že sezona prakticky trvá 2 měsíce, když nepočítate zápasy „útěchy“..určitě by bylo i fajn, aby na místo týmu, které jsou v ligach do počtu, byli doplněny týmy, který zvednou kvalitu ligy, urovně a zápasů jako takových, co by se mohlo promítnout i na odezvě diváků, případně i sponzorů.. Mně jakožto fanouška z Náchoda by se ten navrhovaný systém zamlouval..pravda, že pro hráče a určitě i pro diváky by bylo složitější cestovat do Nymburku, Jablonce, případně Vrchlabí..ale určitě to není cestování na celý den a tech zápasů by tolik nebylo, když tam je vlastně zékladní kostra ligy zanechána..určitě bych pro to hlasoval,kdyby bylo jak. HCN Fan.

Odpověď | 2011-02-13 23:03:58 | 78.80.179.65
.:. J

S některými vašimi změnami by se dalo souhlasit, ale rozšířit druhou ligu podle mě nemá vůbec smysl. Třeba ve skupině Východ má hodně týmů ze spodu tabulky (např. Uničov či Technika) velice vážné finanční problémy a jsou prakticky jen do počtu. Kdyby se to rozšířilo o nějaké týmy z kraje, nedopadlo by to ještě hůře?

Odpověď | 2011-03-11 08:09:37 | 90.176.20.213
.:. Jirka

Jako DERBY s velkým D, E, R, B a Y označuji zápas Kolína a Nymburka. Podle tohohle rozpisu by spolu vůbec nehráli, přestože leží vedle sebe. To je nějaký renonc, ne?

Odpověď | 2011-04-23 22:01:15 | 78.110.211.214
.:. Lukas

To je docela hezké cestování Břeclav- Jablonec :-D

Odpověď | 2011-06-02 23:45:49 | 77.242.83.254
Přidej komentář
Jméno
Web
Mail
Kontrola Zadejte číslo pět
Text

:-)
:-D
:-(
|-/
:-[]
;-)
8-|
8-o
Zde formátuje Texy! (syntaxe)
  • Příklad formátování příspěvku:

    **Tlustě**
    *Kurzíva*
    "Odkaz":http://neco.cz nebo http://neco.cz (i www.neco.cz)
    /---code php
    php kód
    \---

  • Pro odeslání zprávy můžete použít klávesovou zkratku Alt+S. (Podporují jen některé prohlížeče)
  • HTML znaky budou převedeny na entity.
  • Vyjadřujte se tu jako doma, ať víme jak to u Vás vypadá.
  • Odkazy začínající http:// budou automaticky převedeny na odkazy , nepoužívejte však v jednom příspěvku více jak 3 - to dělají jen spam roboti:-)
Petr Lukášek | ICQ-250-791-967 | RSS | Všechna práva vyhrazena. Kopírování, rozmnožování, zveřejňování a citace jsou možné pouze s uvedením zdroje, příp. odkazu. | Šlape na miniRS | Styl HKO3 | Počet SQL dotazů: 46 | Admin
comments powered by Disqus